Freeman - recenzje

Mokro i ślisko, trzeba się bać. Kolejna książka w klimacie Neuroshimy otwierająca oczy, na neodżunglę...


Byliście w Detroid? Ja też nie, ale przeczytałem tą książkę to jakbym był... Niezły bajzel tam mają, trzeba się kiedyś tam wybrać tylko nie wiem czy wystarczy amunicji...


Jak zwykle genialny opis świata, uwielbiam serie neuroshima za klimatyczne opisy - czasami mam gdzieś rozszerzenia zasad, a interesuje mnie tylko opis świata. I tu polecam Detroid.


Księga Montera - moja książka na dobranoc. Zawsze były problemy podczas sesji, że chciałem zrobić coś czego "się nie da" po zakupie obu Bohaterów^2/3 mam dobrą podkładkę i od razu zasady dla MG żeby nie marudził.


Uwielbiam takie dodatki, pewnie dlatego, że lubię rozwijać swoją postać i wydziwiać że GM przewraca oczami na moje pomysły.


Neuroshima gladiator otwiera oczy... na walkę wręcz. Niestety mechanika nie jest aktualna z wersją 1.5, to nic można sobie dostosować. Dodatek warty zakupu dla opisów, pobudza wyobraźnie i daje wiele pomysłów.


Cóż, dla rozszerzenia zasad nie warto - ten dodatek jest bez sensu. Natomiast dla opowieści w klimatach Neuroshimy... zmienia postać rzeczy.


Dobry, solidny produkt

Po prostu dobra gra, najlepsza jest przy 4+ graczy.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Nie będę mówił, że trudna bo to już chyba każdy wie. Duże możliwości kombinowania, klimaty survivalu :) Super podoba mi się, a przy tym ciągłe planowanie.

Planowanie, planowanie rzut kością planowanie, planowanie....


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Fajnie się gra. Można powiedzieć, że jest jakiś klimat monopoly - pieniądze są tematem w końcu. Podczas gry trzeba strategicznie planować co rzucamy - chyba dlatego lubię ją :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Dobre jak młotek - nie ma się czym podniecać ale spełnia swoją rolę.


Dobry, solidny produkt

Po prostu dobry towar.


Lubię tą grę, jest genialna w swej prostocie. Można zagrać z każdym, nawet z dziadkiem.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Bardzo dobra gra, dynamiczna i pochłaniająca. Czasami podczas rozrywki sytuacja zmienia się o 180* za sprawą jakiegoś zdarzenia lub czaru. Bardzo lubię grać w Talisman.


Gra wspaniała w swej prostocie. Może zagrać prawie każdy, zasady banalne i zabawa dobra ;)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Bardzo dobra gra - zwłaszcza na 3-4 osoby. Dużo emocji dobrych i wzajemnej kooperacji. Wykonanie bardzo ładne, ale dla mnie za droga.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Uwielbiam postapokalipse. Neuroshima jest fantastycznym światem do walki z robotami i wszelkim syfem, można się poczuć jak na wojnie, można się powygłupiać na autostradzie... mechanika nie jest szczególnie skomplikowana - ale także nie jest prosta. Wymaga ćwiczeń. Świat Neuroshimy jest niezwykły ze względu na swoją różnorodność (jak na świat postapokaliptyczny).


Moja ulubiona karcianka. Jej asymetryczność powoduje, że ambitni chcą grać ludźmi ;) Uczucie gdy zombiaki zbliżają się do barykady... gra z dobrym klimatem.
Szkoda że nie ma edycji za 20-30 zł z samymi kartami - wtedy cena jakość nie do pobicia... aha i pisałem, że są tam zombie?


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Bardzo dobra gra. Dość proste zasady pozwalają na granie z osobami nie znającymi gry. Nie nudzi się szybko, no i przede wszystkim niesymetryczne talie. To cecha zombiaków. Atak na moskwę warto kupić mając zombiaki choćby dlatego że wiele kart z II-ki ma inne działanie. Poza tym - klimat ruskich zombi jest rewelacyjny :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: