Neuroshima 1.5 (oprawa twarda)

Nastał koniec cywilizacji człowieka
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (254)
  • wydanie polskie
  • rebel poleca
Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane drogowskazy i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setki, tysiące osad. Ruszysz sto mil i znajdziesz się samotny, jak rozbitek na falach oceanu. Gdziekolwiek się skierujesz, czeka Cię niebezpieczeństwo. Każde miasto, przez lata separacji, wykształciło własne zwyczaje i prawa. Każda najmniejsza wieś to zupełnie nowy świat. Neuroshima to postapokaliptyczna gra RPG osadzona w świecie przypominającym klimatem grę Fallout, czy serię filmów Mad Max. Świat zdruzgotany jest po 30-letniej wojnie, resztki ludzkości walczą o przetrwanie z Molochem, istotą powstałą podczas buntu maszyn. Moloch napiera na południe, wypuszczając do boju wojenne machiny i mutantów. Ludzkość dosięgnęła wojna totalna, bez litości i chwil wytchnienia. Wojna z maszynami jest czymś, na co nikt nie był przygotowany. Czy Ty jesteś na nią gotów...? Polecamy internetowe pismo Gwiezdny Pirat - znajdziesz w nim mnóstwo materiałów dodatkowych do Neroshimy.
Wydawca:
Portal Games
Liczba stron:
416
Rodzaj oprawy:
twarda
5995

store

Dostępnych 7 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Paczkomaty 24/7) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Wzdłuż autostrad stoją wraki dawnych samochodów, poprzewracane drogowskazy i zniszczone linie wysokiego napięcia. Na mapie Stanów ostało się kilka miast, kilkanaście większych miasteczek i setki, tysiące osad.

Ruszysz sto mil i znajdziesz się samotny, jak rozbitek na falach oceanu. Gdziekolwiek się skierujesz, czeka Cię niebezpieczeństwo. Każde miasto, przez lata separacji, wykształciło własne zwyczaje i prawa. Każda najmniejsza wieś to zupełnie nowy świat.

Neuroshima to postapokaliptyczna gra RPG osadzona w świecie przypominającym klimatem grę Fallout, czy serię filmów Mad Max.

Świat zdruzgotany jest po 30-letniej wojnie, resztki ludzkości walczą o przetrwanie z Molochem, istotą powstałą podczas buntu maszyn. Moloch napiera na południe, wypuszczając do boju wojenne machiny i mutantów.

Ludzkość dosięgnęła wojna totalna, bez litości i chwil wytchnienia. Wojna z maszynami jest czymś, na co nikt nie był przygotowany.

Czy Ty jesteś na nią gotów...?

Polecamy internetowe pismo Gwiezdny Pirat - znajdziesz w nim mnóstwo materiałów dodatkowych do Neroshimy.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w twardej oprawie, 416 stron

4.67
na podstawie 254 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima 1.5 (oprawa twarda)


Najbardziej przydatne recenzje

Vulgrim

Liczba recenzji: 26

Jak dla mnie ideał :)

To wydanie w twardej oprawie i w takiej cenie to ideał. Inni powinni brać przykład z takich podręczników. Nie wygląda jakby miał się rozlecieć po miesiącu. A poza tym to stara dobra Neuroshima, ;)
Jeśli ktoś się waha to niech lepiej przestanie, to świetna pozycja. Nawet jeśli miałaby tylko stać na półce to przy tych ,,statystykach" i tak dobry interes.


Malory

Liczba recenzji: 7

Grałem w trzy systemy póki co: D&D, Warhammer Fantasy i Neuroshimę. I trzeba powiedzieć- dobre bo polskie. Mechanika jest super, świat przedstawiony jest super, zasady są jasno wytłumaczone. Ogólnie świat nieco podobnie jak Warhammer 40K jest fuzją wszystkiego co znamy i kochamy w science fiction jak i popkulturze i Neuroshima się z tym w ogóle nie kryje często robiąc aluzje do popkultury, kultowych filmów i aktorów oraz książek. Dodatkowo wszystko łącznie z zasadami jest pisane z humorem i lekką ręką przez co nawet opis samej mechaniki śmieszy kiedy jest opisane dlaczego facet o wyglądzie Clinta Eastwooda ma bonusy do rzutów na morale. Ogólnie dużo jest w tej książce Clinta Eastwooda. Do tego do systemu jest kupa dodatków i to sensownych, bo mimo że książka jest spora to nadal w niej dużo brakuje jak rozbudowanego bestiariusza czy lepiej opisanego ekwipunku. Solidny system i sądzę że jeden z lepszych na rynku oferujący kupę dobrej zabawy i dopasowywanie sesji klimatem do upodobań graczy.


Crimson

Liczba recenzji: 6

Dobry, solidny produkt

Jasne, można ponarzekać na mechanikę, może irytować stylizowany język użyty do wyjaśniania zasad, przez co zdarzało mi się czytać jeden fragment kilka razy, żeby wyłapać szczegół, który umknął mi wcześniej. Ale mimo tych cech nie można odmówić temu systemowi tego, że jest jednym z niewielu oferujących taką elastyczność, a setting pozwala na rozegranie kampanii w naprawdę różnych klimatach.
Oprawa bez zarzutów, okładka elegancka i przede wszystkim szyta, nie rozwala się po kilku użyciach. Ilustracje niektóre bardziej udane, niektóre mniej, jednak wszystko składa się na budowanie spójnego obrazu i wychodzi to naprawdę nieźle.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Neuroshima Ruiny

Neuroshima Ruiny

3500