Syndelis - recenzje
Dobry, solidny produkt
Bardzo dobra gra, must have dla fanów młotka, ale niestety niska regrywalność. Czekam na dodatki !
Jak dla mnie ideał :)
+ Fajne wydanie, super puszka na karty oraz ładne grafiki na kartach
+ Regrywalność
+ Dobra, prosta i szybka gra
+ Cena
- Mimo iż całkiem dobry tytuł, to jako gra imprezowa dalej Time's Up-a nie pobił ;)
Mam nadzieję, że będą szybko wychodzić dodatki w j, polskim.
Jak dla mnie ideał :)
+ Stosunkowo prosta
+ Regrywalna
+ Dobrze wykonana z ładnymi grafikami
+ Dobrze napisana instrukcja
+ Do 7 graczy ;)
+ Bardzo dobry tytuł
- Mogła by być ciut większa interakcja
Jak dla mnie ideał :)
Ładna, dobrze wykonana k20. Co tu więcej dodawać :)
Jak dla mnie ideał :)
Dobra, porządna i ładna ka-szóstka. Nic tylko turlać ;)
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajna gra imprezowa. Kupiłem na prezent i się bardzo dobrze sprawdziła. Dobra alternatywa dla "Alkochińczyka" ;)
Spróbowałem Konceptu w wydaniu MAXI na GRAMY. Byłem ciekawy jak będzie się sprawdzał taki typ gry imprezowej i kalambur w jednym. Przyznam pomysł i sama gra bardzo ciekawa, lecz chyba jednak jako gra imprezowa nie wygrywa i nie daje takiego fun-u jak Time's Up, czy Jungle Speed.
Spróbowałem Dobble na GRAMY, zaciekawiony czemu gra jest w TOP1 sprzedaży w Rebelu, i ogólnie jest taka popularna. Nie powiem grało się całkiem przyjemnie, niemniej jednak sądzę, że gra jest trochę za prosta i bardziej chyba trafia do młodszych planszówkowiczów. Jako produkt do gry rodzic-dziecko na pewno sprawdzi się bardzo dobrze.
Jak dla mnie ideał :)
Prosta gra imprezowa dla każdego, z ciekawą mechaniką związaną z zabawą w skojarzenia oraz bardzo ładnymi, oryginalnymi obrazami na kartach, które można kojarzyć na milion sposobów. Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem pudełka jako planszy. Punkty i dążenie do mety dodaje grze element rywalizacyjny co jest bardzo na plus. Plus jeszcze dostaje Rebel za aż 3 dodatkowe karty które dostałem kupując grę na festiwalu GRAMY :)
Miałem okazję poznać grę na GRAMY ( chwilę przed turniejem w którym wziąłem udział :) ). Jest na prawdę rewelacyjna. Podsumuje to w skrócie - atrakcyjniejsze, nowoczesne szachy. Gra jest bardzo ładnie wykonana, jest prosta do nauczenia, jednak wymaga główkowania i paru partyjek by być w nią zaawansowanym graczem :) Na pewno jest na mojej liście najbliższych planszówkowych zakupów :)
Bardzo przyjemna gra ekonomiczna, którą mogę polecić każdemu. Jej zaletami są ładne wykonanie, prosta mechanika i minimum zasad do wytłumaczenia sprawiają, że zagrać może od razu osoba nie znająca gier planszowych - zarówno dziecko, jak i osoba starsza. Losowość jest spora ale w stopniu w pełni akceptowalnym. Ze swojej strony mogę powiedzieć, że grę kupiłem szwagrowi, który wcześniej nie miał do czynienia z planszówkami i był to bardzo trafiony prezent ( nietety musiałem na gwałt kombinować z innego sklepu, bo w Rebelu wszystkie egzemplarze się wyrzedały przed świętami :D ). Polecam każdemu fanowi pociągów :]
Jak dla mnie ideał :)
Zacznę od tego, że na festiwalu GRAMY, chciałem przetestować Abyss-a, lecz niestety nie dorwałem wolnego egzemplarza. Zaryzykowałem więc, i kupiłem nie zwracają uwagi na różne komentarze odnośnie tej gry ( zarówno negatywne jak i pozytywne ), i... się nie zawiodłem. Abbys jest wspaniałą grą. Jest wykonany na prawdę na bogato ( no, może tylko muszle mogły by być z solidniejszego plastiku ;) ), perły prezentują się świetnie, grafika na planszy i kartach to miód dla oczu. Do tego gra jest stosunkowo łatwa do nauczenia. Sama mechanika gry jest ciekawa, pomysł z doborem kart sojuszników poprzez "licytacje" jest fajny. Gra jest lekka i płynna. Trafiłem jednak na parę rzeczy, których niestety nie było wyjaśnionych w instrukcji. Suma sumarum zdecydowanie POLECAM ;)
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo fajne, duże rozszerzenie do Talismana, które wprowadza nowy kawałek terytorium z nowymi, fajnymi kartami. Wprowadza również ciekawe karty alternatywnych zakończeń, a także przydatne artefakty, które można zdobyć na szczycie tytułowych Gór. No i dodaje parę fajnych postaci. Wykonanie na 5. Polecam
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobra gra kooperacyjna, świetna mechanika, bardzo ładne wykonanie samej gry ( edycja gra roku ). Podczas grania w Robinsona czuć klimat, czuć, że jest się zagubionym na tej wyspie i stara się z niej wydostać mimo przeciwności. Gra jednak nie jest dla wszystkich - jest ciężka ( do nauczenia i samej gry ), i również ciężko jest w nią wygrać. Jednakże gorąco polecam wszystkim ! :)
+ Bardzo dobre wykonanie gry
+ Kooperacja i duża interakcja
+ Klimat
+ Regrywalność ( różnorodność scenariuszy )
- Bardzo trudna
- Czas potrzebny na rozłożenie gry
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobra, prosta i szybka gra która uzależnia. Zasad można nauczyć każdego w minutkę, gra niby banalna ale wymaga myślenia, analizowania, kombinowania. Wykonanie na piątkę z plusem - bardzo solidnie wykonanie żetonów i odpowiedni ciężar sprawia, że są poręcznym i ciekawym elementem jako waluta i nie powinny szybko się zniszczyć przy dłuższej eksploatacji gry, do tego bardzo dobra wypraska ( uwielbiam porządek w pudełku ). Grafiki bardzo ładnie i starannie wykonane, cieszą oko podczas gry. Jedyną, maleńką wadą dla mnie jest szerokość przegródek w wyprasce na karty, które mogły by być ciut szersze, gdyż podzielone karty w koszulkach nie wchodzą w nie.
Jak dla mnie ideał :)
Wspaniały dodatek do bardzo dobrej gry. "Tytani" wnoszą dużo nowości i świeżości do gry. Nowa mapa, więcej walki i i możliwych strategi za sprawą tytanów orazt artefaktów, więcej rozmyślania przy licytacji za sprawą Kronosa no i jeszcze te specjalne metropolie ;). Ogólnie dużo się dzieje, jest dynamiczniejsza gra. Dużą zaletą jest również rozszerzenie gry do 6 graczy, oraz urozmaiceniem gra drużynowa :) Dodatek na bardzo duży plus, obowiązkowy dla Cykladowiczów :) Rebel oczywiście na 5.
Jak dla mnie ideał :)
Sakiewka jak sakiewka - dobrze spełnia swoją funkcję i trzyma w sobie dużo kości :) A krasnoludek na niej dodaje tylko uroku ; ]
Jak dla mnie ideał :)
Obowiązkowa pozycja dla każdego gracza Warhammera Inwazji. Dodatkowe karty pozwalają na lepszą zabawę i mocniejsze deki. Arty z kart również klimatyczne - jak zawsze ;) Rebel oczywiście na 5 ; ]
Jak dla mnie ideał :)
Obowiązkowa pozycja dla każdego gracza Warhammera Inwazji. Dodatkowe karty pozwalają na lepszą zabawę i mocniejsze deki. Arty z kart również klimatyczne - jak zawsze ;) Rebel oczywiście na 5 ; ]
Jak dla mnie ideał :)
Obowiązkowa pozycja dla każdego gracza Warhammera Inwazji. Dodatkowe karty pozwalają na lepszą zabawę i mocniejsze deki. Arty z kart również klimatyczne - jak zawsze ;) Rebel oczywiście na 5 ; ]