Dobry, solidny produkt
Bardzo dobra gra!
Świetna w trybie solo, jak i w rozgrywce wieloosobowej.
Różne warianty układu początkowego rozpisane w instrukcji dają dużo frajdy, sprawiając że każda rozgrywka jest unikalna.
Karty Smoków i Duchów dodają dodatkowego taktycznego wymiaru grze.
Gra jest wariacją na temat Mahjonga jednak bardziej przypomina Azula.
Jedynym minusem są dość nieporęczne kafle, które ciężko jest obracać na drugą stronę, nie przewracając innych. - To może być irytujące.
Gra niezależna językowo.
Dobry, solidny produkt
Gra dla miłośników górskich wspinaczek.
Prosta rozgrywka, dobrze przemyślane skalowanie do ilości osób. (Świetna zabawa zarówno solo jak i w więcej osób)
Dwa warianty planszy i dwa warianty pogody, dają sporo możliwości i rozgrywka nie szybko robi się powtarzalna.(matematyka podpowiada 144 unikalne kombinacje)
Gra jest niezależna językowo.
Rozgrywka nie przedłuża się, zasady są jasne i nawet początkowe rozgrywki dają sporą frajdę. Polecam!