Mcz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Jak dla mnie ideał :)

Król powrócił.
Plansza i kilku dawno niewidzanych znajomych.
Zasady pamiętacie? Pamiętamy.
Krótkie info. o wprowadzonych zmianach i gra do 3 w nocy.
Losowość? To co?
Pat w walce na koronie władzy? To co?
Wylosowanie smoka w pierwszej turze? To co?
Liczy się klimat, zabawa i kupa śmiechu kiedy dzik po raz drugi w grze pokonuje zabójce.
W MiMa się nie rywalizuje a po prostu gra.


Dobry, solidny produkt

Neuroshima 2.5 jest moim pierwszym kontaktem z tą grą. Wykonanie elementów gry jest naprawdę dobre - żetony wycięte są równo, bez problemu wychodzą z wyprasek. Plansza jest solidna, rozkłada się równo.
Największym mankamentem jest dla mnie instrukcja - już na pierwszej stronie, w zawartości pudełka, podane są błędne informacje - nie ma nic o Najemnikach, jest inna liczba Znaczników Ran niż rzeczywiście, a także jest mowa o żetonach zapasowych, których w pudełku edycji 2.5 nie ma w ogóle (zastąpili je zapewne Najemnicy).
Błąd jest także, moim zdaniem, przy opisie zasad najemników, we fragmencie dotyczącym gry we 4 osoby - w grze na 4 osoby gracze fizycznie nie mogą wybrać po 2 najemników - moim zdaniem zasady te powinny dotyczyć gry na dwie osoby. Z kolei zasady dotyczące rozgrywki w 2 lub 3 osoby tak naprawdę powinny dotyczyć rozgrywki w 3 lub 4 osoby.
Poza tymi mankamentami instrukcja jest precyzyjna i nie pozostawia niedopowiedzeń. Gra bardzo fajna.
Gram za krótko żeby móc się jednoznacznie wypowiadać o zbalansowaniu frakcji, wydaje mi się jednak, że jedna frakcja jest minimalnie mocniejsza, a jedna minimalnie słabsza niż pozostałe. Jakie to frakcje - oceńcie sami grając.


GRUSZKA

Liczba recenzji: 24