Zbyszek

Sulechów

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Dobry, solidny produkt

Dwie unikalne talie ;)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Dodatkowe 12 kart oraz 6 nowych mazaków..... Dla graczy którzy dużo grają w podstawą wersje gry ..... Zwłaszcza dla osób które maja dzieci i się nim spodobała ta gra.

Pozdarwiam


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Mroczne pudełko

Dlaczego zatytułowałam ją „Mroczne pudełko”. Jestem skromną osobą i nie znam się na tym wszystkim ale postaram się opisać prostym językiem grę „ABYSS”. Pierwszy raz gdy zobaczyłam pudełko moje odczucia były niemiłe bo nie spodobało mi się opakowanie. Wydawało się mroczne nieprzyjemne i nie chciałam tej gry w domu ani zagrać z dziećmi. Tak jak nie można oceniać książki po okładce tak nie można tego robić wobec gier, bo można się mocno pomylić. Przekonałam się
o tym na swojej skórze.
Pudełko jest spore, solidne, wykonane z solidnego kartonu w kolorach ciemnych z wynurzająca się mroczną twarzą z białym tytułem "ABYSS". Po otwarciu pudełka moja opinia na temat gry trochę się zmieniła. Wszystkie elementy gry były spakowane w schludnie, część miły dodatkowe zabezpieczenie. W wyprasce nic nie jest na ciapane, pościskane aby jak najwięcej zmieść wszystko ma swoje miejsce i delikatny luz aby dobrze się wszystko wyciągało. Instrukcja wygląda jak książka
a nie jak reklama. W instrukcji rysunki i opisy zrobione w przejrzysty sposób. Wszystko opisane jest prostymi słowami na stronach w tonacji jasnych kolorów. To powoduje ze czyta się ja spokojnie i bez „oczopląsu”. Plansza jest wykonana z solidnego kartonu, łatwo się ja składa i rozkłada. W kolorystyce ciemnej i delikatnie mrocznej ale nie do końca bo podoba się córce w wieku 4 lat. Niektóre elementy są słabo zaznaczone. Symbole niektórych klanów(rodzin na polu Rady kolory symbolu mogły być wyraźniejsze wytłoczone lub pogrubione wyczuwalne pod palcami. Karty potworów i sojuszników są wykorzystane z kartonu (bardzo cienkiego szybko podatnego na wygięcia i zadziory można by je wykonać z grubszego kartonu). Kolorystyka sojuszników jest bardzo przyjazna kolorystycznie
i postaciowo w odbiorze przez gracza. Postacie sojuszników: meduza, krab, konik morski, skorupiaki
i kałamarnica, kolory są intensywne i rzeczywiste (konik morski powinien być bardziej wyrazisty
w moim odczuciu zlewa się z tłem karty ,oraz kształt muszli mógłby być inny na kartach z tej rodziny- klanu, taki sam kształt muszli mamy w kubeczku na perły). Karty z potworami są delikatne mroczniejsze i przedstawiają murenę( ale jest ich za mało tak jak kart sojuszników) W graniu w trzy osoby trzeba było szybko dokładają zabierając z pola rady. Wszystko ma swoje miejsce na planszy nie jest jedno na drugim. Karty lordów są większe od kart sojuszników przejrzyste kolorystycznie
i delikatnym mrokiem głębin. Postacie nie powtarzają się i są ciekawe. Płytki miejsc są wykonane
z solidnego kartonu zarówno jak znaczniki zagrożenia, klucze są małe niezbyt skomplikowane (niestety znowu z grubszego kartu proponowałabym żeby je wykonać z innego tworzywa) Żetony potworów są wykonane dobrze i w dwóch kolorystykach. Zarówno plansza, kartony żetony, klucze płytki miejsc mają powłokę ochronną aby nie wycierały się tak szybko i były miłe w dotyku. Jest jeden notes na zliczanie punktów przejrzysty (ale trochę za cienki przynajmniej powinny być dwa). Pojemniki na perły są w kształcie muszli w kubeczku w jednym kolorze przezroczyste. W grze są również perły w kolorze białym do płacenia nimi za karty lordów i karty sojuszników. Podczas gry można się pośmiać z postaci przedstawionych na kartach. "ABYSS" przebywa ciekawie i interesująco, nie przytłacza a po zakończeniu gry skłania do zagrania jeszcze raz. Rozwija nasze zmysły i myślenie. Można grać w nią w mniejszym przedziale wiekowym niż jest to napisane na opakowaniu. Podam przykład 4 letniej córki którą bardzo zainteresowała kolorystycznie i postaciowo. Bardzo się jej spodobała tak ze rozłożyła 2 dorosłych ludzi na łopatki. Moim zdaniem gra jest warta swojej ceny
i z chęcią będzie się do niej wracało aby sprawdzić kto następnym razem wygra rozdanie.

Takie mam odczucia na temat tej gry z punktu widzenia gracza i jako mama 4 letniej córki której bardzo się spodobała ta gra. POZDRAWIAMY!!!!!!!!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Brakujące skarpetki……

Komu z nas po wyciągnięciu świeżo wypranych skarpetek z pralki nie brakowało chodź jednej skarpetki z pary? „Skarpetkowe Stwory” przybliża nam jak to się dzieje ze jedna skarpetka znika gdzieś, chodź jesteśmy pewni że mieliśmy obie sztuki.
Gra jest bardzo przyjemna i wesoła, dzieci jak i dorośli podczas rozgrywki będą dobrze się bawić, śmiać się i przyjemnie spędzać czas, po skończonej grze chce się zagrać w nią jeszcze raz. „Skarpetkowe stwory” jest kolorowa i urozmaicona przez figurki stworków w 4 kolorach (różowym, zielonym, pomarańczowym i niebieski. Gra składa się z planszy, pionków drewnianych, woreczka
na skarpetki, kolorowych par skarpetek, 4 karty postaci elfów. Plansza składa się z rozkładanych kafelków które trzeba najpierw pomieszać, z jednej strony maja narysowane przedmioty takie jak szafa, komoda, kosz na pranie oraz skrzynia, są one w kolorach odpowiadającym naszym pionkom oraz postaci elfów tzn. zielonym, czarnym brązowym oraz białym. W skład wchodzą również 4 kotki
na których widnieją rysunki oczu (otwarte oraz zamknięte). Instrukcja krótka i przejrzysta. Dodatkowo w pudełku możemy znaleźć 4 dodatki do gry które urozmaicają nam grę mamy 4 nowe miejsca
w pudełku gdzie można znaleźć różne dodatkowe elementy gry. Podczas zabawy przy grze dzieci uczą się cierpliwości, ćwiczą pamięć, kolory oraz liczenie. Grać w nią mogą równo dzieci starsze jak
i młodsze. Moje dzieci w wieku 5 oraz 3 lat bardzo polubiły w nią grać, bawią się przy niej i ćwiczą pamięć i uczą się nawet o tym nie wiedzą. Przygotowanie do gry zajmuje bardzo mało czasu. Moim zdaniem bardzo miło i zabawnie będzie spędzać czas przy „Skarpetkowych Stworach”.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

W porządku, bez rewelacji

„Keyforge” gra karciana……………
W pudełku znajdziemy dwie talie „ niespotykanych, wyjątkowych kart” jak podaje wydawnictwo.
W skład wypraski wchodzą żetony/klucze, znaczniki obrażeń, siły oraz znacznik ogłuszenia. Instrukcja zawiera streszczenie zasad gry do minimum. Znajdziemy również 2 maty do gry w kolorze czerwonym oraz niebieskim( są bardzo cienkie co sprawia że są podatne na różne uszkodzenia podczas użytkowania). Kolorystyka kart i żetonów jest urozmaicona. Imiona poszczególnych postaci na kartach są „ unikatowe”, zabawne jak również samych talii kart. Czas gry jest uzależniony od tali i od tego co w niej znajdziemy, sama gra jest szybka. Karcianka może być wprowadzeniem do tego typu gier.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: