Marcin Wojciech - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Lubisz zwykłego Pandemica, ale się znudził? TO będzie to samo ale trudniejsze.
Jak dla mnie ideał :)
Gadżet do sesji. Narzędzie do wróżenia,
Jak dla mnie ideał :)
Fanzim jak kiedyś. A kiedyś to BYŁO...
Jak dla mnie ideał :)
Koteczek na półkę.
Jak dla mnie ideał :)
Półświatek, kradzieże, rozboje, szpiegostwo - to dodaje miedzy innymi ten dodatek. Bardzo dobry - polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Znaczniki "żarówiaste".
Jak dla mnie ideał :)
Ciekawy świat, nietypowa kompilacja mitów i kultur. Bardzo ładnie zilustrowany.
Nastawiony na współpracę w tworzeniu historii mistrza i graczy.
Jak dla mnie ideał :)
Sybirpunk jest świetną odmianą świata cyber. Bardziej swojskie niż niż Night City.
I niepokojąco podobny początek świata do tego co się dzieje na świecie.
Szkoda, że nie ma jakiegoś wyznacznika, że posiadacz uczestniczył w akcji wsparcia PMM. Jakaś naklejka, pieczątka, wpis, Ekslibris etc.
W porządku, bez rewelacji
Dodatek ciekawy i dostał by 5 gwiazdek, ale jest mały. Prawie 90 złotych to niestety za dużo jak na tyle treści.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo ciekawy, nietypowy system. Autorzy nie ukrywają inspiracji "Czarną Kompanią". Dużo pomysłów, choć przebieg gry na swój sposób liniowy. Gracze wcielają się w wiele osób od dowódców po szeregowych żołnierzy - nie każdemu może to pasować jeśli lubi dopieszczać swoją postać. Polecam miłośnikom kampanii wojennych.
Jak dla mnie ideał :)
Ciekawostka do wzbogacania sesji. Albo do opowiadania historii o obozach jenieckich. Mapa niestety nie czytelna, ale jako gadżet bardzo dobre.
Jak dla mnie ideał :)
Obcy wchodzą na arenę. Nie wszyscy w otwarty sposób, niektórzy tylko napomknięci, ale ...
Warto.
Dobry, solidny produkt
Nowy setting, nowe możliwości. Raczej na jednostrzałówki lub parosesyjną rozgrywkę. Tym niemniej bardzo ciekawe.
Dobry, solidny produkt
Ciekawy pomysł na rozszerzenie gry. Jednak nie na każdą sesję i nie na każdą drużynę. Za łatwo niektóre karty mogą rozbić balans gry.
Dobry, solidny produkt
Ciekawa koncepcja gry. Niestety nie dla wszystkich. Może zostać zaadaptowana do do zajęć z dziećmi i "działań" psychologicznych.
Ciekawe minisettingi dla wzbogacenia sesji lub po rozwinięciu na niezłe kampanie. Dziki zachód i złe maszyny. "Zaginione.." jest inną formą pełzającej apokalipsy - upadku świata. Niezłe inne spojrzenie w innym świecie.
Minisettingi - dużo pomysłów na nowe setingi w małej objętości. Pierwszy przypomina lżejsze DeadLands. Drugi "W głębi" bardzo ciekawy setting na gry pod powierzchnią morza.
Jak dla mnie ideał :)
Tak jak SC:A gra dla dużych i małych. Trening zdolności improwizacji w mówieniu i przy wymyślaniu sesji nawet w trakcie sesji.
Jak dla mnie ideał :)
Gra dla dużych i małych. Trening zdolności improwizacji w mówieniu i przy wymyślaniu sesji nawet w trakcie sesji.
Dobry, solidny produkt
Nie lubię D20. Nie lubię mechaniki. Ale lubię dodatki. Przydatne przy prowadzeniu w innych systemach. Szczególnie ten - głęboka kopalnia pomysłów, broni, ras etc do systemów "teraźniejszych" jak i przyszłościówek.