Dobry, solidny produkt
Dodatek obowiązkowy, bez niego gra podstawowa po kilku rozgrywkach się wypala. Zaginiona Wiedza dodaje wystarczająco dużo nowych kart, by Eldritch prędko się nie znudził.
Jak dla mnie ideał :)
Gra jest przepiękna! W pozornie prostej mechanice ukryto bardzo dobrą i zmuszającą do myślenia grę dwuosobową.
Uwaga! wywołuje syndrom "jeszcze jednej partii" :)
Jak dla mnie ideał :)
Jeżeli ktoś gra w karcianego Pathfindera, to jest to dodatek obowiązkowy. Granie tylko tym co znajduje się w podstawowym pudełku mija się z sensem całej gry, czyli rozegraniem długiej kampanii.
Jak dla mnie ideał :)
Odchudzona i w wielu miejscach poprawiona wersja Horroru w Arkham. Nie uważam, żeby w pełni zastępowała starszego brata (który moim zdaniem jest trudniejszy i bardziej wymagający), ale posiada nad nim pewną przewagę: gdy gra chyli się ku porażce, partia nie przeciąga się w nieskończoność. Jeśli ktoś chciał zawsze zagrać w Horror w Arkham, ale obawiał się przydługich partii... to tu też jest długo, ale znośnie :)
Bardzo dobra gra przygodowa.
Jak dla mnie ideał :)
Jeżeli ktoś gra w karcianego Pathfindera, to jest to dodatek obowiązkowy. Granie tylko tym co znajduje się w podstawowym pudełku mija się z sensem całej gry, czyli rozegraniem długiej kampanii.