Jahvanny
Jak dla mnie ideał :)
Po pierwszym uruchomieniu, wydawała mi się wspaniały. A teraz, w celu:
Regulamin zdemontowane w sumie około godziny 4. Brak Muszę powiedzieć, że ja osobiście nie nudzić bylo.Igra nie skomplikowane, ale same zasady są długie, więc musiałem ciężko pracować. Skala gry - to Starcraft, gra z tronu, a cywilizacja. Ale to pierwsze odczucia. W przeciwieństwie do tego samego Game of Thrones bardzo blisko do książki, że jej niewątpliwą plyus.Igraya Saurona nie może pomóc Ci poczuć się jak prawdziwy Lord of the Dark, który jest nie tylko silny, ale obiektywnie najsilniejszych w całym średnim. Żałosne ludzie, elfy i krasnoludy, nic nie może przeciwstawić swoją potęgę militarną. Zwraca. Saruman jest również doskonałym potęga militarna i jest w tym samym nieprzyjemnych Gada dla wszystkich narodów Bliskiego wyraźnie dominuje swój region. Jakie światło?
Światło normalnie pot ręce drżące mocujące ostatni wysiłek pod najazdem hord Saurona i Sarumana, próbując wcisnąć pierścień do Mordoru, nie oberwać. Co cherizvychayno trudne, ponieważ wszystkie te same hordy.
Mechanika gry jest prosta i sprowadza się do 2m aspektów. Drużyna pierścienia ściąga pierścień do Mordoru, aktywnie utraty ich zwłoki i zrzucić chlenov.Sauron i Saruman szuka tego pierścienia. Konfrontacja militarna jest niezwykle prosta ludzi, krasnoludów i elfów są pod udrom. Pytanie jest wszędzie i zawsze punktu i gdzie wygrywając coś. Z tego i są 2 opcje do zwycięstwa w całej pierścienia storon.Cherez lub przez wojnę.
Razem: atmosferyczne piękne, gra jest określone, łatwo grać wystarczająco wysoki bliskość książka jest maksymalne. Oryginalne i zupełnie inny od wszystkich strategiach pierwotnego stanu. Z minusów wydaje tylko strategie głębokość nie będzie tak silny, na przykład w tym samym Starcraft, ale myślę, że to będzie bardzo zróżnicowanie. Ponieważ może to być interesujące taktyka niż Game of Thrones. Związki zawodowe są odpowiednio taktyki twarde i zespół wygrywa, choć zespół, jak powinien mieć konkurencję. Co również zadowolony, bardzo.
Głównym zestaw ocena 9 10.Mozhem regulacji w czasie.
Dobry, solidny produkt
The quest itself is very thematic and fun to play. You feel like you are struggling to survive the cold, and will feel relived when you make it over to the other side. Buy this one for the experience, not to make your decks stronger.
Dobry, solidny produkt
The quest gives you a good sense of fighting off myriad dangers on the way to Rivendell, and the ambush mechanic, where enemies can engage with you as soon as they are revealed, helps to put pressure on players. I will say that the difficulty of this scenario can be a bit more random than others, fluctuating each time you play based on the luck (or lack of luck) of the draw.
Wielkie sprzedaży i obrotu na całym świecie, wiele dodatków, bardzo skomplikowane zasady - wszystko to on nieporównywalny Munchkin. Ale człowiek nie jest w temacie gra może wydawać się monotonne, nudne i długotrwałe - i myślę, że nawet zwolennicy zgadzają. Oprócz tych zasad: dla osób, które nie akceptują żadnych nedogovorёnnostey i niejasności w przepisach rulbuk mogą być śmiertelne.
Wielkie sprzedaży i obrotu na całym świecie, wiele dodatków, bardzo skomplikowane zasady - wszystko to on nieporównywalny Munchkin. Ale człowiek nie jest w temacie gra może wydawać się monotonne, nudne i długotrwałe - i myślę, że nawet zwolennicy zgadzają. Oprócz tych zasad: dla osób, które nie akceptują żadnych nedogovorёnnostey i niejasności w przepisach rulbuk mogą być śmiertelne.