Dobry, solidny produkt
Karta punktująca, mająca zastosowanie w końcowym etapie gry. Bardziej jednak od samego działania karty, cieszy koncepcja zaadaptowania pingwinów do
marsjańskich warunków :)
Jak dla mnie ideał :)
Koszulki wprost stworzone do gier planszowych. Jakością wykonania i grubością folii nie ustępują ich odpowiednikom od FFG, od których mają jednak zdecydowanie lepszy stosunek jakości do ceny. To ostatnie ma niebagatelne znaczenie przy konieczności koszulkowania czasem paruset kart z jednego tylko tytułu.
Dobry, solidny produkt
Trzy dodatkowe karty projektów, po jednej z każdego rodzaju: zielona karta produkcyjna, czerwona karta wydarzenia, umożliwiająca zrzucenie bliźniemu asteroidy na jego piękne roślinki oraz niebieska karta Maszyn Samoreplikujących, dzięki której przetrzymywane na niej droższe projekty z czasem coraz bardziej tanieją. Ta ostatnia jest najciekawsza i jako jedyna wprowadza pewną nowość do gry.
Jak dla mnie ideał :)
Spośród różnych tytułów o ostatnio modnej tematyce marsjańskiej, ten jest zdecydowanym numerem 1. Gra jest mocno osadzona w nauce poprzez ciekawe koncepcje przekształcania atmosfery i powierzchni planety oraz występujące na kartach projektów technologie. Mamy tutaj także niewielką dozę negatywnej interakcji, jednak zdecydowanie jest to głównie euro gra, w której produkujemy surowce i wprowadzamy w życie projekty, realizując własną strategię. Planszetki graczy mogłyby być trochę grubsze, natomiast nieco niespójna grafika na kartach mi osobiście zupełnie nie przeszkadza. Gra klimatem przypomina marsjańską trylogię Kim Stanley Robinsona, a ze względu na motyw zalesiania jałowej planety, budzi trochę skojarzenia z klasyczną "Diuną".
Jeden z ciekawszych dodatków do Neuroshimy HEX. Wprowadza parę nietypowych jednostek strzelniczych: snajper, shotgun, czy przede wszystkim wyrzutnia rakiet. Zwłaszcza ta ostatnia potrafi diametralnie odmienić sytuację na planszy. Sama frakcja raczej nie jest trudna do opanowania. Śmiało można polecić.