Tablis116
Dobry, solidny produkt
Bardzo strategiczna, wymagajaca myslenia i planowania gra w zarzadzanie kryzysem. Design juz troche traci myszka, ale gra sie b. przyjemnie. Mam troche problem ze skalowalnoscia - w niepelnym skladzie po prostu nie ma takich emocji, jak przy 4 graczach.
Fajna gra logiczna z prostymi zasadami. Mnie juz ten typ rozrywki nie bawi az tak bardzo, ale idealna na prezent dla rodzicow/dzieci/mlodszego rodzenstwa.
Mankamentem jest to, ze przy malo agresywnych graczach partie moga sie znaczaco dluzyc.
Bardzo fajna, szybka i prosta dwuosobowka. Karty sa ladnie ilustrowane i dobrze wykonane, zasady b. proste do zrozumienia i wytlumaczenia, a rozgrywka b. szybka. W kategorii fillerow jeden z liderow.
Bardzo klimatyczna, wciagajaca asymetryczna gra "wszyscy na jednego". Mimo, ze jest dosc dluga, zawsze trzyma w napieciu do ostatniej chwili.
Trzeci Unlock dla mnie okazal sie gorszy niz Mystery Adventures. O ile pierwszy scenariusz byl b. fajny, to dwa pozostale troche przekombinowane (szczegolnie drugi, ktory pozostawil ogromny niedosyt). Trzeci natomiast zrobiony jest bardziej w klimatach przygody/RPG niz typowego escape game, co wg mnie jest skretem w zla strone (Tonipal Island z Mystery Adventures byla o niebo lepiej zaprojektowana).