Dobry, solidny produkt
Posiadam i wypycham czasami minuty, gdy jest ich zbyt mało na cieżkie tytuły.
+ banalność zasad
+ świetna do wprowadzania nowych graczy w nasze hobby
+ czas rozgrywki
+ jest trochę głębi, więc wzruszymy trochę szare komórki
- nie przepadam za szata graficzną (wiem wiem, o gustach się nie dyskutuje)
Hobold poleca
Jak dla mnie ideał :)
Przepiękne wydanie, szybka rozgrywka. W kategorii 2-osobowych gier rodzinnych, w moich oczach wysoka pozycja.
Jak dla mnie ideał :)
Podoba mi się system „area-impulse”. Ładna mapa, ładne, duże znaczniki.
Przykłady rozgrywki są pomocne, ale wciąż są sytuacje, w których można tylko przypuszczać, co należy zrobić. Kiedy ogarnie się, jak to działa, okazuje się, że obaj gracze są w poważnych tarapatach. Niemcy potrzebują żołnierzy i zaopatrzenia, alianci potrzebują czasu i szczęścia. Napięte sytuacje po obu stronach i kontrola obszarów wisi na włosku. Gra przysparza wielu "przyjemnych" dylematów. W grze solo można być świadkiem tego, przed czym stoi każdy dowódca. Jeśli ci się podobało i chcesz więcej, możesz spróbować szczęścia, zmieniając strony i stając się niemieckim agresorem, który chce okupować Holandię w maju 1940 roku, pokonując holenderską obronę. Ten wariant powinien być rozgrywany przez nowicjuszy jako scenariusz wprowadzający, przed przystąpieniem do gry podstawowej. Ma ciekawe sytuacje bojowe i nieprzewidywalne wyniki. Jest to idealny wariant do zrozumienia mechaniki gry i zrozumienia rozgrywki.
Ponadto ogólny czas gry jest bardzo rozsądny, około 4-5 godzin w przypadku standardowej gry.
Druga edycja jest znaczącym ulepszeniem w stosunku do pierwszej i zawiera jako „bonus” również niemiecką inwazję „Fortress Holland” w 1940 roku.
Dobry, solidny produkt
Intrygująca szata graficzna i jak zwykle wyjątkowa mechanika od Wolfganga Warscha.
W porządku, bez rewelacji
Trochę przekombonowana. Zdecydowanie wole pierwszą grę z tej serii.