Jak dla mnie ideał :)
Jakość: Bardzo dobra, nie wspominając już o przesyłce...
Triki: Bardzo przydatne. Jeżeli w graj Fabuł używało się 1, 2 czy bardzo rzadko 3, tutaj możemy użyć wszystkich dosłownie zawsze i nie będzie żadnych problemów, komplikacji.
Sposoby na graczy anty drużynowych, pół MG i tych bez talentów aktorskich. Ogólnie ten jest skupiony na graczu. Jeżeli ktoś jednak to ma, a sesje się nie udają, zapytaj graczy, co nie tak? Jeżeli nie potrafią ciebie zrozumieć- Graj Trikiem, i to koniecznie. A jeżeli mówią że mało ciekawa fabula, lub że nudno było- graj Fabułą. Zanim postanowisz to kupić przemyśl jeszcze raz, po co?
Będę szczery.
Plusy:
G E N I A L N Y K L I M A T
Przyjemna lektura
Prosta mechanika
Czyli to co w RPG chyba najważniejsze.
Tylko jedna kostka
Minusy:
Troszkę za prosta mechanika, ale to najmniejszy minus
Trochę za ostry język podręcznika, ale to specjalny zamysł autora, nie można go o to oskarżać!
Słowem: można Pokochać lub nie.
Warhammer (2 edycja) Księga Zasad - OBOWIĄZKOWA książka nie tylko "Bohaterów Graczy", ale także każdego MG. Bez tego mając wszystkie podręczniki można byłoby grac. Z tym że:
Co najmniej 1 Bestiariusz potrzebny (Bestiariusz Starego Świata: 59 PLN)
Co najmniej 1 rozdział z tworzeniem BG (w REBEl'u aktualnie nie ma)
Co najmniej 1 opis "zestawień akcji" podczas bitwy (patrz powyżej)
Co najmniej 1 spis ekwipunku (Zbrojowni Starego Świata nigdzie nie widziałem, choć podobno była)
I Co najmniej 1 opis czarów (Królestwo magii: 99 PLN)
Podsumowując, można wybrać:
Księgę Zasad = O wiele tańszą, ze standardową liczbą opisów
Inne podręczniki do WFRP = Ciężko ocenić cenę ale o wiele lepsza jakość (idąca w parze z ceną)