Kolejny ciekawy pomysł na memory. Może początek rozgrywki wydawać się dla młodszych nieco trudny, to po załapaniu zasad mój przedszkolaka już wymiatał.
+ Bardzo ładne i solidne wykonanie (dość grube kartoniki)
+ Dość przejrzyste reguły (choć bardzo rozbudowane, co niektórych może odstraszać)
+ Kilka wariantów gry z różnym poziomem trudności
Za zwykłymi kotami nie przepadam, ale po "Koty" będę sięgał.
Jak dla mnie ideał :)
Świetne dla osób lubiących historię, muszę przyznać, że niektóre wynalazki mogą zaskoczyć i pobudzić do czytania.
Wiem, że małe karty pozwalają zmieścić więcej wydarzeń w ciągu, ale jednak rozmiar kart z Cardline chyba byłby czytelniejszy.
Polecam gorąco!
Dobry, solidny produkt
Znaczniki, które występują w kilu grach, ale ja kupiłem do zabawy dzieciom, bo mają frajdę z tyloma kryształkami.
Dobry, solidny produkt
Świetna, rodzinna gra.
Gra, która uczy planowania, strategii w kilku prostych zagraniach (kładzenie kamienia/i, kładzenie belki, ruch, przeskok, usuwanie belki/kamienia, blokowanie zagrania innego gracza), ale trzeba zaplanować od razu 5 ruchów, co już może okazać się trudniejsze.
Przetestowane na 2-4 graczy, klimatycznie, zabawnie i zmusza do myślenia.
Bardzo ładne grafiki, duża plansza, solidne wykonanie.
Myślę, że wiekowo - od 6-7 lat najwcześniej.
Polecam fanom Kajko i Kokosza
Jak dla mnie ideał :)
Obowiązkowa pozycja w zestawie gier w domu.
Jeśli mam kogoś wciągać w gry planszowe, zaczynam od Dobble.
Warto grać we wszystkich wariantach, bo wtedy gracze, którzy nie radzą sobie np. przy Studni, mogą spokojnie zdobyć kilka punktów.