Dobra gra na wiele okazji, z jednej strony spekulacja, przewidywanie jaką rolę wezmą współgracze, z drugiej trochę wystawiania budynków i korzystania ze zdolności. Proste założenia, a wiele kombinacji, godne polecenia :)
Klasyk, coś dla wprowadzenia ludzi w planszówki, bo fanom rozkmin zawsze będzie przeszkadzać ogromna losowość w doborze kafelków. Prosty, w miarę szybki, a dla zagorzałych fanów czeka tabun dodatków ;)
Wiem że to uwielbiana przez wszystkich klasyka, ale mimo wszystko trudno mi mieć przyjemność z gry gdzie praktycznie jedyną decyzją do podjęcia jest: iść w prawo czy w lewo? Wolę tytuły dające większą swobodę wybory, a też mające swój klimat.
Proste zasady, trochę planowania, czasami trochę szczęścia w kościach, na pewno dobre dla młodszych i na wprowadzenie w planszówki, gra się szybko i sprawnie.
Zaskakująco proste zasady jak na Trzewika, gra wykonana dobrze i fajna w rozgrywaniu. Nie zawsze czuć powiązanie klimat-mechanika, bo wykonując misje liczą się tylko wskazówki i parę innych rzeczy, a treść danej misji nie ma wpływu na grę.