Dobry, solidny produkt
Piękna kość, polecam.
Dobry, solidny produkt
Według mnie, bardzo przydatny dodatek. Opisuje nie tylko nowe i nietypowe rodzaje broni (znacznie poszerzając asortyment zabójczych narzędzi postaci), ale także podatki, szlaki handlowe i inne przydatne dodatki. Dla mnie must have, nie żałuję jego kupna,
Jak dla mnie ideał :)
Podręcznik przeczytany, ale jeszcze nie przetestowany w boju.
(subiektywnie) Plusy:
-Klimat
-Klimat^2
-Klimat^3
-Stylizowany język podręcznika (niektórym to jednak przeszkadza, zwłaszcza przy zasadach)
-Szeroka gama broni, pojazdów i ich ulepszeń.
-Ciekawy świat
-Klimat ponownie
-Ramki "podsumowanie"
-Ciekawy świat^2
-Szeroka gama dodatków
(subiektywnie) Minusy:
-Błędy interpunkcyjne i literówki
-System walki można by było uprościć
-W ramkach "zasady dodatkowe" podane są często zasady właściwie obowiązkowe
-Czytelnik jest na samym początku rzucony na głęboką wodę. Od samego początku podawane są terminy dotyczące mechaniki, które wyjaśniane są znacznie później, przez co trudno zrozumieć zasady. Wszystko powinno być bardziej po kolei.
Mimo licznych minusów daję pełne pięć. Neuroshima mnie urzekła. Pokochałem jej setting.
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny prześwietny Almanach z serii "Graj ...". Książka jest przepełniona przydatnymi i ciekawymi pomysłami i naprawdę inspiruje. Polecam ją każdemu Mistrzowi Gry. Przeczytałem jednym tchem i przy przygotowywaniu się na każdą sesję zaglądam co rusz.