Zdecydowanie cięższa kalibrowo planszówka. Raczej nie dla nowych graczy.
Mechanika wydaje się skomplikowana, potem jest etap - ej, jakie to proste, a dopiero potem zauważa się troszkę więcej głębi. No właśnie, tylko troszkę więcej. Zresztą jak w każdej grze przygodowej, może wkraść się mega powtarzalność.
3/5
ALE
Jeśli podchodzimy do gry jako do gry fabularnej, chcemy się wczuć w historię to jest to znakomita gra. Wręcz ocieka klimatem. 5/5
Ocena ogólna 4/5 - must need jeśli chcecie poczuć klimat prawdziwej przygody w świecie Lovecrafta, ale jeśli chcecie kupić grę do "pogrania" to są lepsze wybory.
Ciekawa wariacja na temat pandemii. Gra jest szybka, nawet można by rzec lekko nerwowa i chaotyczna (ale to zależy od tego z kim gramy). Wykonanie jest zadowalające. Nie polecałbym gry nowym graczom (zwykła pandemia sprawdziłaby się lepiej) natomiast jako przerywnik między innymi grami jest bardzo dobra. 4/5
Duch - największy z modeli nie Epickich.... Moim zdaniem jeden z najciekawszych i najładniejszych statków 2 edycji. Zdecydowany must need dla rebeliantów, a także dla kolekcjonerów. Świetni piloci, dobre ulepszenia. Statek jest dobrze zbalansowany, nie jest OP ale zdecydowanie nie jest też w dolnej części stawki.
Bardzo nieprzewidywalny statek - ze względu na niesamowite możliwości modyfikacji, a także... ze względu na mnogość ruchomych części! Piloci są ok, natomiast sam statek i ulepszania 5/5! Jakość jak to FFG - nic do zarzucenia!
3 sokoły milenium - Ruch oporu (1 edycja), Szumowiny (2 edycja) i teraz rebelia (2 edycja). I szczerze? Warto, bo to w końcu SOKÓŁ MILENIUM! Wykonanie jest znakomite, karty ikonicznych wręcz pilotów, świetne ulepszenia. Czego chcieć więcej? Polecam puścić motyw z gwiezdnych wojen i brać się za oblatywanie!